fredag 22 februari 2008

she's so lucky, she's a star

En gång när vi lekte mobbningleken (lätt den bästa fylleleken ever!) så tyckte Anders att jag var den som hade sämst musiksmak. Det tog mig hårt även om jag insåg att det förmodligen var sant.

Hur som helst, här är en 5 i topp-lista med mina Britneyfavoriter:

1. Piece of me. Både låten och videon är sketabra och så känns det verkligen som att texten handlar om Brittans liv.

2. Lucky. Mycket fin och känslosam låt.

3. One more time. En klassiker.

4. Gimme more. Partaj!

5. Toxic. Partaj!

3 kommentarer:

S. sa...

Men idag så är ju Britney inget pinsamt och jag förstår inte hur det har kunna bli så. Växthuseffekten i all ära men vad mer kan förändras i världen när Spears faktiskt börjar få cred och faktiskt börjar bli bra?

Fast jag hoppas att delar av förklaringen har att göra med att alla Britneys bra låtar kommit till efter hennes samarbete med Guy Sigsworth.

Anonym sa...

Det är väl grymt att Britney äntligen blivit kosher! Och heja dig Anna!

Anna sa...

hehe