lördag 18 april 2009

can't keep it in, got to let it out



Här sitter jag och äter körv & brö och tycker att livet är ganska gött. I torsdags var jag på sittning och ikväll ska jag på eftersläpp på juristernas bal. Man är ju bara ung en gång så det gäller att fezta på, så att säga. Mitt enda problem i livet just nu är min outfit ikväll. Klädkoden är mörk kostym, dvs festfin klänning i finare material, typ den lilla svarta, en cocktailklänning eller liknande. Eftersom jag inte har ngn sån klänning tänkte jag ha min silverklänning, den ser ut så här:



Är lite orolig för att den kanske är för kort. Tänk om alla andra eftersläppare har balklänningar, även fast "mörk kostym" säger att man inte ska ha hellånga klänningar? Usch, jag vill verkligen inte känna mig fel klädd. Har dock ingen annan lämplig klänning så jag måste ha den här, men jag tänkte att om jag sätter upp håret lite elegant och har fina smycken och en fin väska till så ser det kanske okej ut. Det är ju inte så att de slänger ut en om man inte har korrekt klädsel, det är bara det att jag inte vill känna mig underklädd.

Förhoppningsvis så kommer jag inte bry mig efter några groggar, det brukar ju vara så.

Hoppas ni alla får en fantastisk lördagskväll! Vi ses i dimman! höhö.

/peace & love.

2 kommentarer:

kaffechoklad sa...

så vad blev det? du visar väl bilder på nattens outfit?!

Anna sa...

det bidde den silvriga. bilder kommer sen.

/peace,love & vodka