onsdag 20 maj 2009

please don't take him just because you can



hallojzan bloggloverz! sitter och äter tortellini och spotify:ar (just nu: beyoncé!!!) och preppar mentalt inför part-hey ikväll. ska ha kortkort klänning, läskigt, och dricka cider, gött. vi ska försöka ta oss ut den här gången, är änna dags nu.

btw så har jag tydligen inget sommarjobb, fattar inte riktigt varför men det behövdes visst ingen personal i sommar fast jag trodde att jag fått jobbet. men min chef - som inte är min chef - hade pratat med ngn annan chefsom jag ska på intervju till på tisdag. vet dock inte om jag klarar av det jobbet, gör jag inte det får jag hoppas på att jag kan på ett jobb i äldrevården ist. lite lätt irri det hela. eller mkt irri snarare. jag vill ha cash ju! fuck.

annars: har faktiskt pluggat en del de senaste dagarna, tro't eller ej. ligger till och med före det schema jag satt upp, coolio eller coolio! nu ska jag snart börja göra ex-tentor, mkt coolio.

åkaj, nu måste jag lägga på ett kol, ska strax till sofie och fixa till mig och det lär ju ta ett tag så att säga. ses i dimman! (mitt hatuttryck at the moment)

/peace & love.

Inga kommentarer: