tisdag 21 februari 2006

Addict

Sa, da har jag en blogg igen. Gott mos!

Min addiction for m&m bara fortsatter. Trodde jag skulle forata mig pa dem, men icke. Jag vill bara ha mer och mer! Mmm...m&m...har hittat en mataffar som saljer dem billigt. Det ar jag och massa morkhyade personer som handlar dar. Jag ar alltid ensam vit. Weird.

Tate Modern - I like! Battersea Zoo - inte lika mycket.

Skor, en addiction pa g, ar nagot jag kanske ska kopa i helgen om jag har rad. Har hittat jattesnygga silverskor som paminner om de som Carrie har i A Woman's right to shoes (SATC, sasong sex). Vill ha!

Annars behover jag egentligen en jacka. Men det ar inte lika roligt att kopa. Kanske bara tar nan kavaj inne pa HM.

Ska pa London Fashion Weekend pa lordag. Om det finns biljetter. Trevligt!

2 kommentarer:

Sköna Helena sa...

Hej vännen! Ja, eftersom jag ju allt som oftast följer dig så vill jag ju inte bryta traditionen. Ny blogg: helenasegen.blogspot.com. Behöver träna inför sommaren!
Men om jag nu följer dig oftast, så visst har du nu hittat liknande skor som jag hittade, men inte köpte, inför nyår? De där silverfärgade, underbara på Multi store? Ledsna, ångrande fötter skriker till dina: köp, köp, köp! Och i övrigt hoppas jag att du har det jättebra där borta. Är så avundsjuk, vill också bort! Kram kram och ta hand om dig.

S. sa...

Billiga M&M kan hittas på Wal-Mart...jättebilligt. Rätt många vita handlar där (på dagen) men det är nästan bara minoriteter som jobbar där.