tisdag 11 april 2006

Ångest, ångest är min arvedel

Hjälp. Vet verkligen inte vad jag ska skriva. Det händer ju typ inget i mitt liv just nu. Ahhh... Deprimerande.

Önskar verkligen verkligen jättemycket just nu att jag hade råd med en Chai Tea Latte från Starbucks samt en fet chokladbit, men 83 p räcker inte så långt. Fattar inte hur jag ska göra när jag kommer hem och det inte finns Starbucks. Tydligen kan man köpa paket med tepåsar med Chai-smak på Starbucks, det får bli min räddning.

Varje helg försöker jag och Caisa hitta trevliga människor att umgås med (med människor menar vi de tre första bokstäverna) men lyckas aldrig. De finns tydligen inte på klubbarna/köttmarknaden eller pubarna/tråkigt och stelt eller gatorna/där fightas de bara och är allmänt otrevliga. Så hur gör man? Vart går man?

Höst-ångest: är juridik verkligen rätt för mig? Så svårt att veta! Kan ju inte komma på något annat som skulle vara nyttigare/bättre för mig, men tänk om det är konstvetare/journalist/professor jag skulle passa perfekt som? Ahhh... ångest, ångest är min arvedel.

Inga kommentarer: