måndag 1 maj 2006

Bank Holiday!

Så trevligt det är när första maj inträffar på en måndag så man får en skön långhelg (som innehållit alldeles för mycket alkohol, junk food, sena nätter och tidiga morgnar). Idag besökte vi Camden Market, som egentligen är lite för bohemiskt för min smak. Idag var det dessutom helt fullpackat med turister men däremot ingen som ville sälja knark. Illa. Hittade ingenting jag ville köpa förutom ett par fluffiga handbojor, kanske som present till mr A (moahahahaha! Och yes, I know, alla vet vem A är men whatever, ibland är det roligt att försöka verka vara lite mystisk).

Hoppas ni gillar det nya utseendet på min blogg, kära läsare! Omdömen hittills har varit att det "inte är lika varmt som den rosa färgen" samt "stilrent". Kan ju inte annat än hålla med.

Nope, nu borde jag faktiskt sova. Natti natti!

4 kommentarer:

S. sa...

Stilren jawohl.

Vart är du? Har inte MSNat på ett djävla tag. London låter trevligt iaf. Höres.

Anonym sa...

Hej Anna. Så du är i London? Fan vad alla reser! Och juridik låter jobbigt.... vad hände med kulturen?
/Anette

Anonym sa...

Morsning!
Bohemmarknad tycker jag låter härligt. Men knark Anna - trodde inte att du sysslade med sådant...?
Bloggen e ok, men måste nog erkänna att jag gillade den rosa sidan bättre, trots att jag inte gillar rosa som färg...
Ha d'e!

Anonym sa...

och ja, det var Åsa som skrev det förra inlägget...