måndag 5 juni 2006

Svammel


Åsa har köpt kött! Åsa har köpt kött! Åsa har köpt kött!


Om två dygn är jag i Sverige nu, jippi jay! Sååå gött. Kanske träffar någon på lillebrors student, Malin till exempel? Eller Sebastian - om du läser detta: vill du äta lunch med mig på fredag? Eller fika om du inte jobbar.

Åsa, numera köttköpare, när på fredag? Eftermiddag/tidig kväll? Var? Hur? Köpa en flaska vin och sitt i en park (vid fint väder)/din lägenhet (vid dåligt väder)?

Efter helgens två mycket soliga dagar kan följande konstateras:

smörj alltid in dig! överallt, även svåråtkomliga ställen som ryggen (helvete, vad ont det gör)
jag suger hårt på kubb (moi och Caisa har gjort vårt eget av petflaskor, funkar riktigt bra faktiskt)
att kasta frisbee är kul, och lättare än kubb
McDonald's-mat är godare än kinamat
allting (nästan) är roligare att göra om man är ett gäng

För övrigt har Curry nu lämnat oss för Glasgow. Miss you!

5 kommentarer:

Anonym sa...

E du galen! Köttätare - över min döda kropp.
En flaska vin i en park låter som en utmärkt ide. Fast jag trodde inte du drack vin längre, bara öl.. Antar att du har ditt svenska telnr när du kommer hit. Jag hör av mig, när jag kommer till Gbg på fredag. Då skall du få alla uppdateringar om nattens händelser! :)
ses snart!!!

Anna sa...

Nattens händelser? oj oj oj!

skrev "köttköpare", ej köttätare.

yepp, har mitt swedich nummer. ses på fredag!

kram

S. sa...

Luch på fredag låter superduper och hur länge blir damen hemma?

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»