onsdag 9 augusti 2006

I löööve rea!

Älskar att fynda! Hittade följande på stan idag:




















Blå klänning från Lindex (av alla ställen, hur ofta hittar man snygga kläder där?) för 79 kr, originalpris 349 kr.















Vit omlottblus med guldiga och gråränder för 49 kr, originalpris 129 kr.

Båda plaggen skulle passa sååå bra med mina favoritskor, de vita som mamma hade för länge sedan. Nu är det bara att vänta på rätt tillfälle att använda mina nya fina kläder.

Dagens bok: Praktisk juridisk metod av Bert Lehrberg. Tänkte läsa in en del av kurslitteraturen innan skolan börjar (tydligen något "alla" gör på juridikprogrammet, men ingen låtsas om det). Tjoho! Lättsam och skojig sommarläsning.

Kollade på amerikanska reality showen So you think you can dance igår. Åh åh åh! Vill också dansa! Saknar det verkligen. I vissa stunder, typ när jag tänker på min kurslitteraturlista inför hösten och inser vad det är jag ska göra de närmsta 4,5 åren, önskar jag att jag hade struntat i min karriäristiska syn på livet och blivit dansös istället. Om jag nu hade haft talang för det.

Nu ska jag äta mina egna hemmabakta kanelbullar. Gött.





1 kommentar:

S. sa...

Ben är utslagen. Då kan det kvitta.