fredag 22 september 2006

Hemma!

Herregud! Har inte skrivit här på hur länge som helst. Blir liksom inte av när man inte har Internet hemma. Ska skärpa mig.

Är i Göteborg nu, ska på bokmässan imorgon med Helena. Kul, kul. Och sen blir det fest med Åsa., och ska jag hitta en fin klänning att ha på novischfesten på tisdag (efter tentan, hjälp! jag har så inte pluggat tillräckligt). Och så ska jag göra en *jättehemlig* sak. Hihi. Och ikväll är det middag med "svärfar".

För övrigt
måste jag lyssna på Marit Bergamns skiva, har ju inte gjort det än
är jag så enormt sugen på fetaost
och chips
och coca-cola
och att gå på bokmässan
och köpa Johanna Nilssons senaste roman De i utkanten älskande som jag fortfarande inte läst trorts att den kom typ förra året
känner jag mig, redan, smått stressad över hur mycket plugg det är på juridikprogrammet, och över åttatimmarstentor och tjugopoängstentor
var jag på ett föredrag igår med Gun Hellsvik modertaernas justitieminister 1991-94 om ledarskap. Mycket inspirerande. Hon uppmuntrade folk att ta ut föräldraledighet. Bra. Mer sånt!

Nej, nu måste jag gå och umgås med the man.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bara säga att den boken är skiiiiiiitbra! läste den i somras! /Anette