onsdag 29 november 2006

blä

Argh - mitt bankomatkort har slutat fungera. Nu kan jag inte ta ut pengar i bankomat, vilket innebar att jag inte kunde betala min hyra idag. Kul. Så nu måste jag gå till banken, ta ut pengar och beställa ett nytt kort. Vad skojigt med en helt onödig extra utgift.

Ikväll ska jag och tidningsfolket ha releasefest för att det nya numret kommit ut. Eller ja, fest och fest, vi ska dricka lite champagne och äta mat på en nation. De andra kanske går ut sen, inte jag dock. Har man tenta snart kan man icke gå ut och festa.

Dagens bottenlista:
jag måste betala ett nytt bankomatkort
jag missar Top Model ikväll
mitt hår är fett
jag måste stryka massa kläder när jag kommer hem
och plugga massa massa
jag är trött trött trött

Usch, jag känner mig grinig idag. Så grinig att jag inte tänker skriva en dagens topplista. Tar den när jag är bright and shiny.

2 kommentarer:

henc sa...

"ååå, Anna! Vilket fett hååår du har!"

Anonym sa...

men vadå, att beställa nytt bankomatkort kostar ju inget. gjorde det för ett år sen, kostade mig inte ett dugg. För det är väl sådant kort som du kan betala med i affärer du menar? Och använder du inte internet-banken då du betalar räkningar?