onsdag 1 november 2006

själens obotliga ensamhet

Eftersom det tydligen finns folk (= Calle) som är beroende av min blogg, är det väl dags för ett nytt inlägg.

Bakade hela dagen igår, nästan, på Krichansta Nation. Massa bröd, äppelkaka, kladdkaka och morotskaka blev det.

Har köpt en jättejättefin röd klänning på Indiska. Knälång, mjukt mjukt bomullsmaterial, lagom urringning, trekvartsärmar och band i midjan. Alldeles utmärkt pris också, 179 kr. Blir nog perfekt att ha på Åsas fest.

Det snöar! Woho! Premiärdag för vinterkappa, halsduk, mössa och vantar. Inte för att det är särkilt kallt egentligen, utan mest för att skydda mot vätan.

Näpp, nu måste jag läsa Allmän förvaltningsrätt.

6 kommentarer:

Åsa sa...

Absolut fler promenader. Ser fram emot när du kommer upp nästa gång.
Plugga på vännen, och ha det så bra!!

Anonym sa...

Ok, jag bekanner, jag ar ocksa smatt beroende av din blogg. Kanns bra att veta att du har dina fans darute va:)
kram
karin

henc sa...

Du vet, fans kan bli riktigt jobbiga ...
- Kolla i mina blogg-kommentarer!

S. sa...

Fuck it du ar ett fan. Eller tvartom fuck it.

kaffechoklad sa...

Ja anna, mer bloggskrivande!

Åsa sa...

Måste ju erkänna att jag också är ett stort fan - kollar din blogg minst 2 ggr varje dag!