onsdag 15 november 2006

stilla din häftiga själ

Jag funderar på
varför jag valde att läsa juristprogrammet
när jag ska få tid att läsa skönlitterära böcker igen (jag har aldrig läst så lite som jag gjort den här terminen)
varför det måste regna hela tiden
om Hallelujah med Jeff Buckley är världens bästa låt
vad jag ska ha för outfit imorgon
varför vissa fördomar visar sig vara sanna när man inte vill att de ska vara det
hur man hittar sin studiemotivation
hur viktigt det är med AB på alla tentor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ända viktiga är att du trivs.

Fröken Lund sa...

Inte är det superviktigt med AB på alla tentor heller. Jag vet inte vilken termin du läser, men jag är inne på specialkurserna och jag kan konstatera att alla får jobb efter avslutad utbildning.

Bara ta't lugnt! Det löser sig. :-)