onsdag 3 januari 2007

and all I can think of is love

Är så trött och seg, orkar inte tänka överhuvudtaget, men måste så jag blir klar med den eländiga uppsatsten någon gång. På fredag ska den vara färdig att skickas in, och jag har inte så jättemycket kvar, men tillräckligt för att det ska kännas jobbigt. Finns ju andra saker som är roligare att göra, t ex blogga, slösurfa, läsa Den amerikanska flickan, gå en promenad... ska ta mig i kragen, alldeles strax. Ska bara visa några bilder från Bryssel, fick dem av en av de andra au pairerna igår:

















































Först har vi då mig, som för ovanligheternas skull räcker ut tungan, sedan en till på mig, i en park, den andra helgen i Bryssel. Det här är början av september, minns att det var runt 35 grader varmt. Triumfbågen, som låg i närheten av där jag bodde. Julavslutning i svenska kyrkan. Till sist, en av de fina byggnaderna runt torget, Grand Place (tror det är så det heter i alla fall, minns inte riktigt) i stadens centrum.


Det är nästan så jag längtar tillbaka litelitegrann.

Inga kommentarer: