lördag 6 januari 2007

dagen efter

Kul fest, synd bara att så många bangade (hrm), och ännu roligare utgång på Dancing Dingo (och jag som aldrig tycker det är kul att gå ut), första gången jag var där. Det blir nog mitt nya favoritställe i Gbg, kändes som man var på en pub i London.

Kvällens...
dryck: Snakebite, såklart! gott.
fullaste: Karin, gissar jag på (nu får jag säkert en bitsk kommentar. Haha!).
mest fotograferade: Karin, again.
outfit: min, naturligtvis! Blommig kjol, brunt linne, guldpumps, guldhalsband. Finns att beskåda på outfits.se.
quiz: well, gårdagens var inte det bästa quizzet, men det var helt okej. Kategorierna var 2007 - vad kommer hända?, 90-talet, Kändisbarnnamn och Anna & Anders (det var ju ändå vår förlovningsfest).
randiga tröja: Hannes. Vem annars? Se foto nedan.
förlovningspresenter: hjärtformade chokladpraliner från systrarna, ljusstakar och bordstabletter från pojkarna.




Är för trött och bakis för att orka komma på ngt mer. Snart ska vi hem till Henc och äta ost och dricka vin.

För övrigt har jag nu skickat in min (felvända) uppsats, woho! Tror faktiskt den blev ganska bra till slut. Känns väldigt skönt att ha en helt ledig helg nu, innan jag börjar plugga nästa termins litteratur.

1 kommentar:

Anonym sa...

Arrugh, du skriver ju så många inlägg så jag inte hinner me i kommenteringen (med andra ord, fortsätt så!)

Bitsk kommentar alltså? Well, med tanke på att jag gör mitt fylleleende OCH tjackhorablicken på bilderna så tror jag att den bitska kommentaren läggs på is för närvarande...