onsdag 31 januari 2007

åh, cappuccino!

Egentligen borde jag läsa Avtalsrätt 2 just nu, men eftersom jag inte fattar någonting väljer att jag blogga lite kvickt istället. Är fruktansvärt kaffesugen - har ju börjat dricka kaffe, något jag aldrig trodde skulle inträffa. Seriöst, kaffe är det godaste jag vet! Tänk alla dessa år jag missat av kaffedrickande, vilken förlust...
Imorgon kommer jag hem till Göteborg, förhoppningsvis lagom till bowlingen med Henc och co.
Oh well, nu måste jag faktiskt återgå till min käre Axel Adlercreutz.

7 kommentarer:

kaffechoklad sa...

Äh sörj inte de förlorade åren. Nu när du väl börjat kommer du att få mer än nyttigt. Så då var vi lika gamla när vi började då...där ser man.Men välkommen! Det är gottgottgott:=)

Anonym sa...

Jag vet, kaffe e helt underbart!!!! Att dricka en latte pa cafe e det lyxigaste jag vet. Lyckades daremot overdosera, och magen sparka bakut. Nu har jag gatt fran 3 koppar per dag till en da och da. men njut pa. Det e jelt underbart!!
pus puss, Asa

Anonym sa...

we SOOOOOOOOO gonna miss you this weekend. SOOOOOOO much.

Anonym sa...

Yes yes yes, visste väl att du skulle trilla in i cappucinoans underbara rike! Mmmm, passa på och njut!

Anna sa...

Maja, Åsa, Karin: kaffe - det bästa som finns! Är redan seriöst beroende. Nu önskar jag verkligen att det fanns Starbucks i Sverige så jag kunde testa mig igenom alla deras kaffegrejer.

Gud: kommer sakna er fett mycket också!

Anonym sa...

Hur gör man för att kunna dricka det utan att grimasera? Jag försöker o försöker...men förgäves...:( hjälp mig anna :P

Anna sa...

Annika: jag vet inte hur man gör, jag bara började och efter två koppar var jag fast. Testa kaffe latte, det är nog mest lättdrucket om man är ovan.