tisdag 9 januari 2007

obsessed completely

Nu har jag äntligen sett hela säsong tre av OC. Den är inte lika bra som säsong ett, men nästan. De bästa scenerna är helt klart den när Seth vill kamma Princess Sparkles svans, och den där Julie snusar och är allmänt trashig i sin trailer. Bästa birollskaraktären är definitivt trailer park-snubben Gus, som äter duvor och verkar ha en crush på Julie. Tänk er en spinoff med honom! Underbart. En annan birollsfavorit är Taylor, som äter dubbelmackor med koreaner och har en typisk classy preppystil. Min absoluta favorit Kirsten är som vanligt med alldeles för lite, och tönten Ryan alldeles för mycket (tänk er en spinoff med honom - katastrof). Summer är alltid coolast, till och med i lurvig mössa med öronlappar (sötaste scenen för övrigt).

Till min stora stora sorg ska serien läggas ned, det allra sista avsnittet sänds i USA i februari. Nu måste jag hitta någon annan serie att obesessa över.

...men mest kanske jag gillar OC på grund av alla snygga kläder:







1 kommentar:

Anonym sa...

Bästa spinoffen vore ju lätt en om då Kirsten å company var unga! Kärlek uppror och braj på college typ:)