onsdag 10 januari 2007

skandal!

Herregud, jag fattar ingenting! Hur i hela friden kan den engelska tidningen Glamour göra den här listan över de bäst klädda kvinnorna:

1. Kylie Minogue
2. Victoria Beckham
3. Nicole Richie
4. Kate Moss

Jag menar, herregud! Okej, Kylie har helt okej kläder, särskilt sen hon slutade med guldhotpantsen och liknande, men hon har inte bättre stil än underbara, fabulous Kate. Och Posh och Nicole Richie (Jeezus, hur hamnade Rachel Zoe-klonen Richie på den här listan? Människan har ju ingen egen stil, utan bara blivit uppklädd av en stylist utan vare sig smak, stil eller klass) är definitivt inte bättre klädda än fantastiska, vacka Kate.

Jag menar, kvinnan är en levande legend:

































Alltså. Vilken fullkomlig skandal.


3 kommentarer:

kaffechoklad sa...

håller med om att listan icke var nån höjdare...

Anonym sa...

åååhhhhhhhhhh Kate!!!!! Egentligen överfödigt att ens påpeka att hon ska ligga överst. Lätt att hon äger 2007 också!

Anonym sa...

Jag tycker inte Kate har mer stil än gemene man på gatan, inte det minsta originell heller (för korta jeansshorts hade min förra pojkvän för 10 år sen och det var lika stillöst då). Näe, då är Kylie bättre, även om hon inte är någon förebild för mig heller.