söndag 4 mars 2007

som ett asplöv min kropp





Jag gör det lätt för mig idag. Här är ett axplock av de roligaste sms:en i min uråldriga fula Nokia-telefon:

Jag är i kaffet.
Från: McGeek

Jag såg Leif Pagrotsky smyga omkring som en vanlig men mkt liten man...
Från: Big Big Sis

Ja e inne i en försenad pubertetskris ida asså då kan man inte begära sånt kjaaamizzz
Från: Karin

Genom att öppna detta sms har du automatiskt dödat en man med liten snopp. Vänligen sänd detta sms vidare och var med o stödj kampanjen "BLI AV MED SMÅKUKARNA".
Från: Caz

Öh henc har stuckit till nån tjej o kalle förföljs av sitt ex psyko girl puss
Från: McGeek

What a fucking fucker fucked night!
Från Curry

This is God speaking, buy something that Cash and Caz love. (choklad chips)
Från: Ingvar

6 kommentarer:

kaffechoklad sa...

Ändra pagrotsku till pagrotsky!!... så inte folk tror att jag är ute och felstavar namn...

/Med kaffe framför datorn

Anna sa...

nu har jag ändrat. Nöjd?

Anonym sa...

GUD vet vad han talar om !

Anna sa...

Han gör det. I detta fallet i alla fall.

Anonym sa...

japp nu är jag nöjd! tackAR moahaha...

partyphoto sa...

Från Jerk, till mig: Såg precis g schyman byta om! Hon är inte sexig

/Anders