torsdag 5 april 2007

världen är ett väldigt skal, som ingen kärna har





Har en käck liten uppsats i immaterialrätt att skriva men har ingen lust. Alla människor är tråkiga och ingen är online på msn så därför blir det lite listskrivande istället:

Jag gillar

Liftarens guide till galaxen, som jag precis börjat läsa. Sådär lagom småputtrig och rolig och lättläst, som man vill att det ska vara ibland.
att det är snart är påsk vilket innebär Orust, påskmust, godis i mängder och mormors fabulösa mat. Mums mums.
att jag har varit duktigt och sökt fyra sommarjobb. Riktiga skitjobb visserligen, men cash är cash och bra att ha.
att jag har skickat in ansökningarna om att få byta universitet till hösten. Snälla, snälla antagningsgud, gör så att jag kan plugga i Gbg till hösten. Please.
födelsedagspresenten jag köpte till mig själv igår. Åh så fin! (får dock inte avslöja vad det är för ngt förrän jag fyller år)
min outfit idag, lägger nog upp bild senare.
P3.
tvillingarna Amanda och Michelle i Top Model.

Jag gillar inte

frukostdisken som jag måste ta itu med snart annars blir Anders arg.
min uppsats.
alla tråkiga bloggar jag inte kan låta bli att läsa.
att Alex Schulman ska sluta på Stureplan. Vem ska ta över? Och vem tar över efter Ebba som slutar på pappers-VR? Spännande news i celeb world.
Gewn Stefani (vet inte riktigt varför, hon är bara enerverande överhajpad).
Jaeda och Anchal i Top Model. Så nära att elimineras varje vecka, men lyckas alltid hålla sig kvar. Kan de inte bara åka ut någon gång?

1 kommentar:

Anonym sa...

håller fruktansvärt mkt med ang topmodel !!