måndag 14 maj 2007

hur vuxen är du?

Din vuxenpoäng är: 17.8. Din ålder borde vara 32.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?

Tips på saker att göra för att få mindre poäng
Börja drick öl.
Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
Flytta ihop med några kompisar.
Ge dina krukväxter till grannen.
Sälj din bil, det är omiljövänligt.

Hur vuxen är du?

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag var 26... men ingenting stämde ju! bil? icakort? börja åka på hultsfred? humft. förvirrande, jag dammsuger ju typ en gång varannan månad...

Anonym sa...

nu har jag gjort om testet och jag lev 22,5, exakt min ålder1 yes! Och nej, jag har inte alls åldersnojja...

Anonym sa...

hehe, jag fick tio. 10!!!!! hehe, fast jag borde fatt 19. Skall nog gora om testet. Eller vaxa upp.... Men till kina aker jag garna nagon gang.

Jag hanger garna med er tva och kollar in allas var Erik pa Fjordfestivalen, sa lange jag inte jobbar eller liknande... jakla Liseberg, de har mig i ett jarngrepp...

puss&kram

partyphoto sa...

Jag blev 23.9. Hmmmm lite konstigt trodde att jag skulle vara äldre
Men det kanske är bra om nu Anna blev så gammal ;)

Anonym sa...

Jag fick 25.8... Ungefär 26 som Karin, alltså. Men eftersom jag är sone-to-bee-ingenjör kan jag ju inte låta bli att ifrågasätta mätmetoden ;)

Anna sa...

Hm, jag är alltså mest mogen av oss. Gött! Eller nåt...

Anonym sa...

HAHAHAHAHAH