tisdag 12 juni 2007

and it hurts me more than you will ever know





Tvingade upp mig själv tio i sex i morse för att öva inför imorgon när jag måste gå upp halv sex för att gå bredvid på jobbet. Sitter och bloggar och kollar på Beverly Hills (nostalgitripp!) på trean för att hålla mig vaken. Ska åka till Uddevalla om ett tag och sola och bada på Skeppsviken med Karin.

Najs namn: Julio Dolce Vita.

Inte lika najs: att jag bara ska jobba fyra veckor i sommar. Skit. Jag som skulle spara massa cash men icke alltså.

Igår kollade jag på finalen av Top Model 5, Nicole vann. Femte säsongen var verkligen inte den starkaste men Nicole var nog den mest värdiga vinnaren, även om Nik var en stark runner-up var hon lite för blek.

Jag undrar vem som skulle vinna om man hade en säsong med vinnarna från alla säsonger. Jag gissar på att CariDee (säsong 7), Danielle (säsong 6) och Eva (säsong 3) skulle hamna i toppen, medan Naima (säsong 4) och Nicole (säsong 5) antagligen skulle komma sist med Yoanna (säsong 2) och Adrienne (säsong 1) någonstans i mitten.


3 kommentarer:

Anonym sa...

men anna. varför ska du inte jobba mera ? ta alla tider du kan... det måste bli ett london besök.. annars blir jag ledsen!

Anna sa...

trodde jag skulle jobba asmycket, men tydligen inte... dock är sannolikheten rätt stor att jag kommer få fler tider.

Anonym sa...

hur var första dan då lill-tjejen?