måndag 18 juni 2007

blurk





Blurk (kombination av orden blä och urk), har fet bloggtorka för tillfället.

Kan ju berätta om min dag: träffade juridik-Evelina och hennes pyttelilla syster. Fikade på Vanilj, längesen sist. Köpte ett par byxor för 20 kr (!) och en klänning för 80 kr på HM-rean. Promenerade hem, hela långa vägen från stan. Gick hem till Ricki och drack Cola Zero och provade de nya kläderna som satt som smäck, nästan. Kom hem till Anders och åt rester från igår (biff och pasta) samt rödvin och Marabou Mjölkchoklad med Dajm.

För övrigt ska jag och Åz promenixa runt Delsjön imorgon, men just nu ska jag titta på ett av århundradets töntigaste tvprogram, Extreme Home Makeover. Blurk.


3 kommentarer:

kaffechoklad sa...

annavännen, det är för töntigt. jag råder dej starkt att inte titta.

Anna sa...

jag vet att det äör töntigt men anders gillar det så om jag sitter i vardagsrummet så måste jag ju titta på skiten

kaffechoklad sa...

sicken en...ttt