onsdag 20 juni 2007

they put their costumes on

Fashionmuslimetterna är en av mina absoluta favoritbloggar at the moment, bland annat på grund av den här texten:

"jag har btw kommit på att jag liksom börjar gå mer åt "det runda hållet", asså JAG själv. har gått upp 3 kg och liksom... HAHA nu ska jag berätta en sjuk grej... alla pryda kan ju gå och hänga sig; men när jag hade sex och red av "en snubbe" för ett tag sen och tittade ned på min mage så gillade jag att den inte såg helt svält ut utan mer liksom kärlekshantag-aktig och liksom min rumpa i den positionen, kände mig helt oslagbar! då insåg jag att jag fan vill lägga på mig lite. det är så KVINNLIGT och sexigt. asså omg, beach 07 åt helvet - lovehandles liksom!"

Alla ni überpinnsmala modebloggare out there - dra något gammalt över er (eller gå upp några kilo). Ghazal is the shit!



2 kommentarer:

Anonym sa...

HELL YESSSSSS!!!!!!

Anonym sa...

Så skönhet ligger i antalet kilo fett man har på kroppen? Det låter ju väldigt tolerant. Vad mycket trevligare det vore om vi slutade trakassera varandra på grund av vår klädstorlek.