söndag 8 juli 2007

fylleinlägg

Det är inte ofta jag skriver inlägg på fyllan men nu händer det. Tjoho. I fredags var jag hos mommo och moffa på Orust och åt socker tills det sprutade ut ur öronen. I lördags - igår - var jag och Rickard på Saltkällans marknad och jag shoppade lite smycken men det har jag redan visat. Sen åkte vi till Torp och jag köpte en vit tröja med guldprickar på KappAhl-rean. Mycket najs. På kvällen såg jag och Seb på OC säsong fyra och åt chips och drack läsk. Onyttigt värre som det brukar vara. Idag har jag jobbat och för första gången gett medicin och det var lite läskigt men det gick bra och så blev jag utskälld av en surgubbe och började nästan gråta och det var inte så kul. Bajsskruttgubbjävel. Nu är jag i Gbg och kollar på SATC med Anders panders gulleplutten och Ricki. Jag har druckit tre glas vin (? tror jag men vem vet) och är som sagt lite full.

Please lie on top of me - haha. You need material for the sequel - hehe.

Nästa söndag ska Anders pappa + pappans galpal träffa mina päron. Herreminje.

3 kommentarer:

kaffechoklad sa...

hihi anna e fuuull:) men don't worry about the päron-dejt, det fixar sej fint...

Anonym sa...

ahhh, det obligatoriska näst intill gråt ögonblicket i vårdsommarjobbet har alltså infunnit sig... välkommen till klubben:)

Anna sa...

thanx karin! Fy 17 vad jag är trött på gnälliga gamla gubbar och kärringar...