tisdag 31 juli 2007

when I fall, if I fall, darling, I'll take you with me





Men åh. Precis när jag trodde allt var fixat inför London och jag fått med mig Åz och vi hade nånstans att bo så är det klart att det måste fucka upp sig. Det hade blivit något missförstånd så vi kan inte sova där vi skulle så vi får försöka hitta ett billigt hostel med lediga sängar till oss. Inte det lättaste så här nio dagar innan avfärd. Det ingick inte riktigt i min resebudget att betala för hostel men jag får väl helt enkelt shoppa mindre. Oh well. Det är nog lika bra det.

Apropå shoppa så köpte jag en mycket najs klänning (svart, typ ballongmodell) på Gina Tricot idag. Kommer nog bli "en ny vardagsfavorit" för att uttrycka mig som Karin. Den kommer bli görsnygg att ha med en tischa knuten över. Perfekt både till vardag och party. Gött mos.


Inga kommentarer: