onsdag 11 juli 2007

working girl

Egentligen vet jag inte varför jag hatar mitt jobb. Kan ha att göra med att jag inte alls trivs med att jobba med människor ( jobbiga och luktar illa, i alla fall gamlingar) eller för att det är stressigt och rörigt eller för att det är mycket ansvar eller för att det helt enkelt inte är så kul att torka andras arslen.

Och ändå har jag gått med på att arbeta fyra extra pass. Nu har jag 3:e augusti som sista arbetsdag istället för 29:e juli. Hade kunnat jobba hela augusti om jag ville men tjena mittbena hellre äter jag upp mina egna tånaglar.

Nästa år ska jag banne mig läsa en sommarkurs på universitetet så jag slipper jobba med gamlingar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blääääääääää

Anonym sa...

Jag var bara tvungen att göra testet från Illustrerad vetenskap. 114 p. I rule!

Anna sa...

well done Julie!!