torsdag 16 augusti 2007

The Last Kiss





The last kiss (starring Zach Braff, Rachel Bilson) är ett relationsdrama med lite för många oengagerande karaktärer och lite för ytlig story. Folk blir ihop, folk gifter sig, folk skaffar barn, folk är otrogna, folk blir förlåtna. Alltså. Jag fattar inte. Sen när funkar ett förhållande där den ena parten varit otrogen? Hur kan man någonsin lita på den personen igen? Särskilt som idoten använder den mest patetiska, löjliga ursäkten någonsin: "men mitt lilla snedsteg fick mig ju bara att inse att det är dig jag vill ha." Urk. Spyvarning. Idioter.

Och - finns det något klyschigare på film är killar som är rädda för att binda sig, bara vill knulla runt och får panik av småbarn?

Den här filmen får ett ynka vinglas av mig. Enda anledningen att se skiten är för att världens sötaste och coolaste Rachel Bilson är med.


2 kommentarer:

Anonym sa...

I quite liked that movie! If only for the Zach eye candy ;)

kaffechoklad sa...

uppdatera nu!!!