fredag 24 augusti 2007

love is not a victory march





Tänker: att jag är trött på att inte kunna somna på nätterna. Det börjar bli aningens tröttsamt.
Känner: att jag är trött och att jag fortfarande är hungrig trots att jag precis ätit två smörgåsar.
Tycker: att folk är boring som ligger och sover istället för att msn:a. Halloj, klockan är bara 03:17 era fjantar.
Vill: att Studio 60 on the Sunset Strip ska gå i repris eftersom jag missade gårdagens program. Ska ju tydligen vara värsta bra serien.
Ska: måla möbler imorgon, eller senare idag rättare sagt.
Borde: gå och lägga mig.
Måste: fixa elleverantör till nya lägenheten och hitta tågbiljetten, till Lund, som jag förlagt någonstans.
Hoppas: att jag får ett extrajobb i höst och att det inte är alltför jobbigt att läsa 200 % (ska läsa franska också förutom juridiken).
Längtar: inte det minsta lilla till Lund.

Inga kommentarer: