torsdag 18 oktober 2007

det här är inte en show, det är en kontaktannons





Halloj. Har ju helt glömt att skriva om Jonas Gardells show, Tillfällig gäst i ditt liv. Såg den i Götet i lördags.

Var förberedd på att bli besviken, jag menar någon gång måste ju mannen ha en svacka. Men icke. Gardell var lika rolig som alltid, dock byggde en del av skämten på att man sett hans tidigare shower så det var antagligen inte lika skoj för förstagångsgåarna.

Det var inte riktigt samma bra blandning av humor och allvar som det brukar vara. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det var något som saknades. Djup kanske. Jag vet inte. Det var underhållande hursomhelst. Bäst, som vanligt, var när han sjöng Aldrig ska jag sluta älska dig. Mycket vackert.

Oh well, fyra vinglas får han allt som allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv lär jag få avnjuta den på DVD. :)