måndag 22 oktober 2007

so it's over so it's gone nothing left here to be done

På onsdag får vi tillbaka tentan i mark- och miljörätt. Jag är fullkomligt övertygad om att jag inte har klarat den, eller, vilket är nästan lika illa, fått betyget B. Om jag fått underkänt tänker jag hoppa av, skita i juridiken och göra något av de följande alternativen:

a) lifta mig igenom Europa och Asien till Japan och jobba som geisha (eller är det i Kina man har geishor? Jag kommer aldrig ihåg).
b) flytta till Göteborg och börja jobba som vårdbiträde.
c) göra något som det är olämpligt att skämta om. Inte för att jag menar det som ett skämt men det skulle kanske kunna uppfattas så.

Tentaångest, tentaångest är min arvedel.

Om det inte kommer några fler inlägg efter onsdag så vet ni vad som hänt.

1 kommentar:

kaffechoklad sa...

japan=geisha. Jomen du klarar det säkert! inte hoppa av lilla du...