fredag 5 oktober 2007

sometimes I feel like I don't have a future

Stuff jag gillar:

- Hanna Fahl på P3. Lagom sympatisk, käck och sådär P3-ig.
- mörk choklad. Varför har jag alltid ätit blaskig ljus choklad som mest smakar fett? Mörk choklad är mycket godare. Dessutom nyttigare och så ökar det på min vuxenpoäng.
- torkade aprikoser. Min favoritonyttighet efter mörk choklad.
- Civilrätt - den social dimensionen. Jag gillar juridik som man kan relatera till och förstå och verkligen ha nytta av. Lite deppigt dock att läsa om skilsmässor och vårdnads- och arvstvister. Man ska nog vara hårdhudad om man ska jobba med sådant.
- Gimme more med Britney Spears.
- för en gångs skull är jag inne i ett party mood. Det händer inte ofta, så nu ska det utnyttjas. Var ute i onsdags, ska ut imorgon och antagligen också på torsdag. Gött mos.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ausch, va nyttig du blitt:) eller gött most på det förresten! klart godaste mörka choklanden är den från lindt med apelsin och mandel. om jag inte föråt mig på den i våras (extrapris på ica... två paket om dan...illailla) skulle jag nog sitta och knapra på en bit nu.

Anna sa...

två paket om dagen?! oj... själv har jag bara testat vanlig mörk, kansske dags för en ny sort.

kaffechoklad sa...

KLART godaste chokladen är Lindt mint! mmmm... o så de där runda pappersinpackade chokladkulorna med tryffelfyllning som finns i både vit, mörk o ljus, mkt mmm...