måndag 19 november 2007

dagens bajs # 2





Dugga om en vecka. Kul. Detta innebär sju dygn fyllda av

- sömnlöshet
- ont i magen
- dålig aptit
- random ångest
- prestationsångest
- nervös ryckningar i diverse kroppsdelar
- funderingar på vad jag ska göra istället för att plugga juridik, om jag skulle köra på duggan så jag måste hoppa av p g a skammen
-färre blogginlägg, beroende av föregående anledningar

Det enda positiva, ljuset i tunneln, grädden på skiten är att jag får äta ett paket Ben&Jerry-glass. Undrar vad jag ska ta för smak den här gången? Någon jag inte testat innan tror jag. Fossil Fuel kanske.

2 kommentarer:

kaffechoklad sa...

mitt bidrag till dagens bajs - att vänta på försenade leveranser som gör att man riskerar missa viktiga tider. Gaah!

Anonym sa...

Dagens Juridik kanske?