söndag 11 november 2007

time goes by so slowly

Söndagar är nästan alltid veckans tråkigaste dag men ändå ganska trevliga och idag var inget undantag.

Började dagen med kaffe och bloggläsning.














Sedan åkte jag och AndersBananders till Nova, ett köpcenter utanför Lund.


















Jag köpte bolero från HM:s barnavdelning och scarf från HM:s herravdelning


















och guldiga och silvriga träningsskor.



















Var tvungen att stryka lite kläder













och åt hemmagjord pizza på elefantbricka.














Osså lite Top Model och Navy CIS. Så, det var min dag det. Nu ska jag gå och lägga mig så natti natti på er alla sötisar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mkt mer händelserik dag än min, har inte tagit ett steg utanför dörren, inte gjort mina övningar, inte packat, inte ens tittat mkt på tv (känns det som iaf)...

Söta elefanter du har btw!