måndag 17 december 2007

some things you just can't ignore





Nu är jag i Göteborg hos nörd-Anders som sitter och pluggar fast klockan är tio på kvällen. Alltså sitter jag framför datorn och ska alldeles snart kolla senaste avsnitten av Grey's.

Jag har ett dilemma. Ska jag fortsätta den dekadenta levnadsväg jag så smått börjat staka ut åt mig, dvs vara uppe till sent, sova till tolv och inte plugga överhuvudtaget eller ska jag inse faktum, att tentan är ganska snart och att jag verkligen borde börja plugga? Det hade varit oerhört gött att vara ledig och ligga på soffan hela dagen och läsa romaner, men å andra sidan kommer jag bli väldigt stressad och få dåligt samvete om jag inte sätter igång med pluggandet.

Guuud vicket jobbigt beslut. Tror jag bestämmer mig imorgon.

Inga kommentarer: