lördag 8 mars 2008

en liten statusuppdatering





Känsla: Bakiskänsla.
Äter:
Inget, dricker mineralvatten (som alltid efter fylla). Ska snart äta pyttipanna och stekta ägg.
Lyssnar på: Britney Spears.
Tänker på: Att jag är hungrig, trött och har ont i huvudet.
Längtar efter: att jag ska åka hem på torsdag! Jippy jay.
Senast ringda samtal:
Sofie, aka Prop:en.
Senast mottagna sms:
"Tele2 kommer den 2008-03-30 att dra 246 kr från ditt konto. Med vänlig hälsning Tele2 ".
Senast skickade sms:
"Japp".
Trött på
: att Sara, aka big sis, hela tiden måste ringa och berätta om ointressanta saker.
Gillar
: Britneys senaste skiva, att solen skiner ute, min fuskpälsjacka (bästa partyjackan), att det är melodifestival ikväll, afropassen på Gerdahallen, att gå omkring i mysbyxor en hel dag, godiset jag ska äta sen, lediga lata lördagar.
Vill ha:
en småblommig knälång klänning med smala axelband som är markerad i midjan. Ungefär så här:






Senast diskuterade ämne: festen igår och min systers garderob.
Snart:
kommer Xiao hit.
Ikväll:
melodifestival, Andra chansen. Oerhört spännande. Vem ska man heja på?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Passa dig så jag inte börjar ringa ännu mer! Det skulle jag absolut kunna...o ja. Mycket mer. /S

kaffechoklad sa...

go sara go sara! hehe ring ring...hmmhmmhmm

Anna sa...

sara, om du ringer mer tänker jag inte svara.

maja, du är bara glad för att du slipper saras samtal nu.