torsdag 17 april 2008

why do all good things come to an end?





Halloj. Jag måste plugga ikväll och hela dagen imorgon eftersom jag har ett paper som ska vara klart på söndag. Jag ska skriva om I'm not a plastic bag-väskan, ni vet tygväskan som Anya Hindmarch designade förra året och som blev jättehypad av alla modebloggerskor. Jag ska analysera den och uppståndelsen runt den ur ett materiellt kultur-perspektiv, typ varför är det viktigt att poängtera att väskan är av tyg och inte plast? Vad är syftet bakom den? Vari ligger väskans attraktionskraft? osv. Rätt intressant, tycker i alla fall jag.

För övrigt har jag klippt mig litegrann och Willys choklad chip cookies är farligt goda.

Osså dagens utstyrsel:
tröja, kjol - HM
skor - second hand
halsband - Glitter







5 kommentarer:

Anonym sa...

varför envisas du med att ha allt så långt upp på midjan? inte smickrande direkt....

kaffechoklad sa...

finfint anna!

Anna sa...

anonym: idiot

maja: thanx

Anonym sa...

Fin kjol! Måste erkänna att även skorna ser bra ut...trodde jag inte först. /Sara

Anonym sa...

Idiot? Bara för att man tycker något inte är sådär snyggt. jamen visst serru....