onsdag 13 augusti 2008

mönster





Jag har börjat se ett visst mönster hos mig själv. För tredje året i rad får jag väldigt svårt att sova vid den här tiden på året, i augusti mellan jobb och skola. Egentligen borde det vara lättare att slappna av när man har semester, men så fungerar det tydligen inte för mig. Jag oroar mig för hur hösten ska bli, om det kommer bli tufft med juridiken, hur det ska gå att börja i en ny klass, hur det blir när "jurizterna" återförenas och så vidare. Ingenting allvarligt, inget stort - men ändå tillräckligt för att hålla mig vaken på nätterna. Så onödigt, särskilt som erfarenheten visar att det alltid går bra, det är ingen idé att oroa sig. Det enda som händer är att jag blir konstant trött och får rynkor.

Sånt här beteende är så oerhört typiskt mig, om det fanns ett pris för mest oroliga person hade jag nog vunnit varje år. Hur gör man egentligen för att inte oroa sig i onödan för småsaker?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hola anna!
jag har smygläst din blogg ganska länge och måste bara säga att åh jag gillar dig! och du får ursäkta att jag säger det, men det är så chillt att det finns någon som modebloggar lite om vartannat som inte är helt platt tunn som en liten vandrande pinne. you look fierce och jag får lust att springa och byta outfit när jag ser dina bilder. keep up the good work alltså. KRAM

Anna sa...

oh, thanx!:)