måndag 8 september 2008

måndagsångest





Här sitter jag och slösurfar och lyssnar på Death cab for cutie och tycker synd om mig själv och längtar efter ett glas rött vin (alkisalert!). Jag har pluggat idag för första gången sedan skolan började och det gick rätt bra, men jag är redan stressad och känner ångest inför att behöva plugga imorgon och alla andra dagar fast det egentligen inte är jobbigt utan ganska kul men jag är bra på att skapa ångest i onödan. Ännu mer ångest känner jag över att gå i en ny klass där jag typ inte känner någon och jag saknar min gamla klass och Jurizterna jättejättemycket och jag förbannar mig själv för att jag var så dum och tog studieuppehåll. Varför liksom? Så oerhört onödigt. Bara för det har jag ingen att prata med på rasterna och ingen att plugga med (åkaj, jag överdriver lite nu men ändå). Bajs skit helvete.

1 kommentar:

Anonym sa...

:-( It always feels lonesome in the beginning.....but its going to work out fine. I promise! Everything happens for a reason.