lördag 13 september 2008

the new girl in town





Jag har en ny stil numera. Ut med den feminina varianten med klänningar och kjolar och in med en "tuffare" stil med jeans, sneakers och skinnjacka. För att ytterliagre understryka mitt nya coola jag har jag färgat, eller tonat rättare sagt, håret för första gången i mitt liv:




Finfin rak bena har jag minsann.


Så här ser jag alltså ut numera; stor tischa, jeans, converse...


...& skinnjacka.

Jag vet inte riktigt varför jag bytt stil just nu, jag behövde väl en förändring helt enkelt. Tanken är också att jag ska bli "tuffare" på insidan och sluta vara en mesig Duktig Flicka. Minsann Vi får la se hur detta kommer gå, stay tuned i bloggen för den spännande fortsättningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygg skinnjacka, var köpte du den? ;)

Anna sa...

thanx! köpte den på vero moda, 900 kr kostade den.