lördag 27 september 2008

om man skulle ta och uppdatera kanske



Halloj halloj. Tydligen uppdaterar jag bara på helgerna numera, kan bero på att mitt vardagsliv som driven juridikstudent inte är så överdrivet spännande. Det är ju när jag är spexig tjej på helgerna som det roliga händer (och fötter. Hahahahhaahahhaha!!!).

Anyways så är Andy Banandy här över helgen och just nu ligger han och sussar så sött bredvid mig. Jag nöp honom precis i rumpan men han vaknade inte minsann.

Imorgon ska jag dansa för första gången sen gymnasiet (asså inte klubb-dansa utan danskurs-dansa). Streetjazz är dansen och jag hoppas verkligen jag hänger med annars blir det lite pinigt. Men men, ska bli fett kul att skaka rumpa igen! Alldeles för länge sedan sist.

I övrigt ska jag på konsert med Håkan Hellström imorgon och så är jag förkyld. Stackars, stackars mig. Jag blir typ aldrig sjuk eller förkyld (har man ett kick ass-immunförsvar så har man) så därför är det så hiiiiimla jobbigt när det väl händer (och fötter. Haha!). Snorar och hostar som ett dagisbarn och näsan är röd som Rudolfs och dessutom har jag fett hår. Tjusigt värre.

Oh well, dags för välbehövlig skönhetssömn. Natti natti!

4 kommentarer:

kaffechoklad sa...

uppdatera mera!!mera anna banana! mera anna banana! även torra pluggdagar!

Anonym sa...

ej nu har jag kommenterat vårt myspys... om du nu skulle missa det. kramkram

Anonym sa...

Yey kul att du ska börja dansa igen!! Hur var det? Jag skulle också vilja börja igen men jag vågar typ inte...

Anna sa...

maja: jag uppdaterar bara när jag har något att säga och det händer inte så ofta.

karin: nu har jag kommenterat din kommentar.

Leo: det var jättekul! ungefär som funken, på den gamla goda tiden:) klart du ska börja dansa igen, det är inget farligt alls.