lördag 29 november 2008

jag fattar ente



Min tatoo är fortfarande kvar, den är assvår att få bort. Tur att den i alla falla är ganska snygg.

Det finns två grejer jag inte fattar. För det första, vad är egentligen grejen med Hugh Hefners playmate-girlfriends, asså de där bunnybrudarna han bor med? Får de betalt för att vara tillsammans med honom? Vad är poängen annars för dem? Hela grejen är ju så himla sjuk & äcklig liksom, en massa snygga tjejer som allihop är tillsammans med en gammal snuskgubbe. Turas de om att ha sex med honom? Har de ett rullande schema? Varför, varför, varför vill tjejerna detta?

För det andra fattar jag verkligen inte varför vissa brudiga brudar (t ex den här tjejen) tycker det är så himla coolt med pinuppor. Snygga tjejer i underkläder som poserar sexigt - vad är grejen? Vad är det som är coolt med det? Okej om man är kåt tonårskille, men annars?

5 kommentarer:

Anonym sa...

håller helt klart med dig...däremot tycker jag att gammeldags pinuppbilder är tusan så mkt vackrare än t.ex. Slitz omslagstjejer.....:/

Anonym sa...

Man behöver verkligen inte vara en "kåt tonårskille" för att upskatta pinuppor utan bara en...ja kille.

Anna sa...

jag misstänkte att du skulle skriva ngt liknande sebbe sebbelito!

Anonym sa...

Hehe ah du känner mig för väl.

Anonym sa...

Det är nåt konstnärligt med pinup-bilder. Det är liksom inte bara "Här, klä av dig ställ dig där.".