onsdag 5 november 2008

Obama, gympa & en död spindel

Tjeniz alla. Jag är usel på att uppdatera nuförtin men jag ska skärpa mig, promise!

Dagens bästa:

1. Obama vann. Wohohohoho!

2. jag dödade en stor äcklig spindel förut. Wohohohohohoho! En vidrig spindel mindre i världen, fett gött.

3. jag tränade gympa förut. Wohohoho! Känner hur musklerna sväller i kroppen.

4. det är värsta bra tv-kvällen idag, först Make me a supermodel, sen Grey's osså nya avsnitt av The Tudors. Wohohohohoho!

5. åt en görgod chokladboll i eftermiddags. Wohoho!

För övrigt är jag himla sugen på pepparkakor och julmust.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Julmust drack jag idag. Det smakade gott. Tur för dig att du uppdaterat då jag låter dina böcker vara ifred ett tag till...ett litet tag iaf./S

Anonym sa...

yes anna is back!!