söndag 4 januari 2009

en titt i kristallkulan



Saker jag förväntar mig kommer hända under 2009:

jag får en QLC - quarter life crisis - i samband med att jag fyller 25.

Underbaraclara blir gravid.

någon jag känner blir gravid (eftersom det känns som att typ alla skaffar kids numera).

Engla köper tio nya randiga tröjor, varav hälften är i färgerna marint och creme.

Anders flyttar ner till Lund, får ett görbra jobb och drar in massa cash.

Victoria & Daniel förlovar sig.

modebloggarna börjar tappa besökare och istället är litteraturbloggarna på stark frammarsch.

Markoolio vinner melodifestivalen. (Åkaj, egentligen tror jag inte att han vinner, men det hade varit skoj & väldigt otippat.)

...kommer inte på fler grejer just nu, kanske uppdaterar allt eftersom.

ps. nu kom jag på en till grej: ania & scruffy blir it-paret i bloggosfären.

Inga kommentarer: