söndag 4 januari 2009

games people play (= SATC-referens)

Spelkväll hemma hos Anders bananders:


Pictionary.


Maja & Robert vann. Hmpf.


Let's dance!


Jag & Anders vann!!!! Yayyyyy!!!!






Henc & Ricki tittar på fina kort som jag framkallat. Himla värt att ha foton i pappersform, måste jag säga.

Två saker gör mig glad at the moment:

- det verkar som att jag kan dricka vitt vin igen. Jag har inte druckit det på typ två år due to vissa missöden (ähum) men så testade jag ikväll (mixat med sprite zero) och än så länge har det funkat finfint, trots att jag blandat det med rödvin, öl & rom. Finemang! Grrrejt om jag kan börja fezta på vitt vin igen, överlägset bästa alkoholformen att bli full på, vad jag minns i alla fall.

- jag har nu en 2009-mapp i mitt datafotoalbum!!!!! Coolt coolt coolt. Jag älskar när det precis är nytt år, inte för att det egentligen gör någon som helst skillnad vilket datum det är men det känns så fresh (haha, modebloggsalert på att använda ordet "fresh") på något sätt. Gillar att ha en nästan tom fotomapp som jag vet kommer fyllas med massa massa roliga foton under året.

/en 2009-peppad annabanana

2 kommentarer:

kaffechoklad sa...

hihi
/vinnare

Anna sa...

hoho
/också en vinnare