söndag 11 januari 2009

jag har inget liiiiiiiiiv



Fuck! Finns det något tråkigare än att behöva plugga när det är helg? Jag hatar tentor!!!!!!!!!!!! Blä blä blä. Osså hade jag tänkt ta en paus i pluggandet och gå och simma & basta en stund men så kom jag på att jag är rätt hårig lite överallt och eftersom det var några år sen jag hade rakningsbojkott så får jag skippa det. Blä. Skulle kunna gå och träna typ gympa istället men det är inte lika skönt ju! Dessutom har jag jättefett hår & är allmänt ofresch. Jobbigt.

I övrigt har jag börjat kolla på Brothers & sisters första säsongen and I love it! Jag har en thing för serier med stora, röriga & myziga familjer - som till expemel 7th heaven.

Guuuud, just nu önskar jag mer än någonsin att jag kunde byta liv med niotillfem-Sandra eller Kenza.

5 kommentarer:

Anonym sa...

inte jag heller..
kram Anders

Anonym sa...

Inte jag heller just nu.. /S

Anonym sa...

jag har varken liv eller jobb.....det du!

Anonym sa...

inte jag heller...

Anna sa...

alltid trevligt att veta att man inte är ensam!