onsdag 21 januari 2009

random



Jag brukar irritera mig på alla (mode)bloggare som gnäller på vintern (för det ju så HIMLA jobbigt att behöva ha strumpbyxor), flytta till ett annat land om det är så fruktansvärt här. Nej, just det - i alla andra länder är ni nobodys. Ha! Men, nu har jag också börjat tröttna på att det är kallt, regnigt, ruggigt och mörkt. Inte för att jag måste ha strumpisar men för att det är allmänt tråkigt & jobbigt & energikrävande. Jag vill ha vår nu!!! Ge mig!!! GAH!!! Vill ha!!!

Ok, nog med modebloggshånande. Slänger in några fula pics som jag hittat på fejjan (löv Facebook!) för att muntra upp i vinterträsket:


Lagom salongs på tentafesten termin 3 för ett år sen. Hade världens vidrigaste bakfylla dagen efter, spydde en gång i kvarten i flera timmar och när det väl slutade kunde jag knappt äta sen för det gjorde så ont i halsen & magen. Men det var en trevlig fest i alla fall, så det var nästan värt kräkpartyt.


Diggandes Håkan Hellström i höstas. Snygg outfit dock.


Fin partypose på den tiden jag hade medelåldersfrilla. Oh well, jag är nöjd med att jag vågade klippa håret kort - det hade inte många modebloggare gjort minsann.


Lite pumselumsen dagen efter en tentafest förra hösten (ja. tentafesterna brukar gå ganska vilt till).

Nu: konståkning. Tata!

Inga kommentarer: