lördag 7 februari 2009

I want the rest of my life to be just like a high school muscial



Alltså, vad är egentligen genomsnittet på hur många gånger en person mellan 18 och 30 festar varje månad? Finns det ens statistik på detta? När man läser vissa bloggar är det lätt att få intrycket att det är vanligt att festa typ tre gånger i veckan men det är nog ytterst få som gör det (eller?), och säkert nästan ingen som är 25+ (de flesta bloggarna är ju typ 19-21, inte konstigt att de orkar hålla igång som de gör). Jag festar nog en gång i veckan i snitt men jag skulle gärna festa mer men orkar inte. När jag var yngre (dvs fram till 24 cirka) orkade jag festa mycket men hade inget intresse av det. Jag var busy med att vara "djup" och hade inte tid för ytliga aktiviteter. Snacka om att slösa bort sin ungdom.

Hur som helst. Igår var det part-hey och det var roligt som vanligt och of course så slänger jag upp en s.k "ego-pic":


Sorry, men jag måste ställa en oerhört töntig fråga. Är det okej att ha spetslinne nu eller är det sååå hösten -08? Så himla pinsamt att klä sig "fel".

Testar lite olika partyminer, btw. Förra veckan var det fiskminen, den här veckan... eh, något annat. Omväxling förnöjer, så att säga.



Det kan eventuellt ha varit jag som skrev detta, på en whiteboard i en korridor nära dig.

Kollade äntligen på High School Musical 3 förut (som jag längtat!) och guuud så bar den var! Särskilt pojkbandslåten "The boys are back", hög kvalle på den. Men det bästa var nog slutscenen när alla sjöng om att "I want the rest of my life to be just like a high school musical". Yeah right liksom.

Ikväll är det melodifestivalen!!!!! Yay!!! Jag hejar på Alcazar, har inte hört deras låt men de brukar vara bra. Untz untz untz!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yo! Tycker spetslinne funkar finfint men så är jag ju inte världens trendigaste heller... Gillade du Alcazarlåten förresten? Vet du hur tentan gick förresten?/S