lördag 28 mars 2009

ferrrrrrrrrrrre



Yo guyz. Igår var det ferre och jag såg ut så här:


dock såg det mer bordellmammaaktigt ut i verkligheten.


upprepningsskämt á la jurizterna.


oerhört pigg och snygg på efterfesten klockan fem på morran. Freshness is my middle name.

Jag drack vodka och hallonsoda för att alla modebloggers gillar hallonsoda (rosa läsk ju!) men det var väldigt sötsliskigt och inte särskilt gott. Jag spelade guitar hero för första gången i mitt liv och det var görskoj. När vi var ute & röjde såg jag en tjej som var en kopia av niotillfem, fast i en tråkigare version. Hon hade vitblont hår i exakt samma frissa, sjal runt halsen, vippig kort kjol, vita strumpisar men hon hade dock en ful väska till (dåligt gjort). Först trodde jag att det var niotillfem (coolt liksom, att se en känd bloggare irl! en dröm som går i uppfyllelse) men tyvärr inte. Ändå skojzigt att se en niotillfem-imitatör, jag har alltid anat att de finns men aldrig sett någon förrän nu.

ikväll: earth hour. släcka eller inte, det är frågan.

Inga kommentarer: