onsdag 4 mars 2009

it's my life



Jag har klippt mig! Inga större förändringar direkt men en viss skillnad kan man nog se.


Before - alldeles för lång lugg och ett "helmet head".


After - lagom lång lugg och lite mindre helmet head.


Mer uppklippt.


Asså, det är typ omöjligt att få till en snygg frissa i väntan på att håret ska växa ut, det blir ju bara en hjälm med smärre variationer. Blööö.... Men en rolig grej som hände när jag klippte mig var att min frisör (tjej, 18 år) pratade om Blondinbellas tv-dagbok som hon tydligen brukade kolla på. Dagens ungdom alltså!

Förresten, jag funderar på om det här ska bli min theme song under '09:



Jag vill ha en låt som säger JA till livet och det gör den här, men jag vet inte riktigt om den känns helt 100. Måste fundera på't ett tag.

4 kommentarer:

Sebastian sa...

Lustigt, jag tänkte nyss på den gamla hitten "Nej till livet" av de käcka gossarna Totalt Jävla Mörker. Antar att Its My Life leder till ett minst sagt mer produktivt, driftigt och roligt 09.

Rickard sa...

Snyggt!

Anna sa...

Sebbe: vi får hoppas det. btw så har du kanske ngt förslag på en lår som säger JA till livet? Jag behöver en themesong!

Rickard: thanx!

Anonym sa...

Hmm "JA till livet". Återkommer. Hur ska budskapet frästen förmedlas? Genom glada toner, glad lyrik eller distade avgrundsvrål?