onsdag 22 april 2009

okynnesdricka, någon?



Har lust att okynnesdricka alkohol (asså inte att partysupa utan typ dricka en öl (eller två) ett ta ett glas vin (eller flera). Asså sånt där avslappnat drickande ni vet, som man kanske gör på vardagar & så när man inte ville bli full men mer mysdricka lixom) och flumma eller nåt. Bra mycket roligare än att sitta hemma i mysbrallz, slösurfa och kolla på tv iaf.

Idag har jag faktiskt varit görduktig och både pluggat (!!!) och tränat (!!!). Det händer inte ofta numera minsann. I övrigt grillade jag igår, första gången för i år! Yay! Det var väldigt kallt, men väldigt trevligt.

Eftersom jag är en sån som "bjur på mig själv" så får ni här en "dagens bild":


Post-träningssvettigt + fett hår = snygg frilla!

2 kommentarer:

Nina sa...

jag vill!!! kanske inte ikväll dock, men lite häng i nån park nån kväll snart? :D

AnnaBanana sa...

yay!!!! vi får ju csn på fredag, så från och med då kan vi okynnesdricka så mycket vi vill! (nästan iaf...)